Image

خرید آنلاین سوغات

سوغات ایران

اگر به دنبال خرید سوغات ایرانی هستید، اگر با سوغاتی های ایرانی آشنایی کافی ندارید و به دنبال خرید سوغات ایران برای دوستان و نزدیکان خود هستید، پس با ما تا انتهاب این مقاله کوتاه همراه باشید تا شما را با برخی از صدها سوغات ایران آشنا کنیم.

ایران به عنوان مهد تمدن و فرهنگ جهان، دارای یکی از غنی ترین سوغات و صنایع دستی در سرتاسر جهان است و همه به دنبال خرید سوغات ایران و یا تهیه صنایع دستی ایرانی هستند.

سوغات ایران بسیار متنوع و دارای ارزش های فرهنگی و هنری است. برخی از محصولات معروف سوغات ایران عبارتند از:

 
۱- قالی: فرش های دستبافت ایران، با طرح های زیبا و کیفیت بالا، یکی از معروفترین سوغات ایران هستند. شهرهای معروف در زمینه تولید قالی و قالیچه عبارتند از: اصفهان، تبریز، قم، کاشان و قالیچه های معروف استان چهار محال و بختیاری.
 
۲- سفال های همیشه سبز: در استان گیلان، سفال های سبز با طرح های زیبا و منحصر به فرد تولید می شوند و برای خاطره انگیز کردن سفرهای خانوادگی یا دکوراسیون منزل استفاده می شوند. سفال های همیشه سبز از جمله سوغاتی های شمال ایران است که طرفداران خاص خود را دارد.
 
۳- قدیمی ترین حله جهان: در ایران، یکی از سوغات معروف عایشه، حله قدیمی ترین وزارتی جهان است که با الگوهای قدیمی و طرح های زیبا تزیین شده است.
 
۴- میناکاری: با استفاده از فنون میناکاری، ظروف زیبا و هنری تولید می شوند که با طرح های متنوع از گل، حیوانات و الگوهای خمیده تزیین می شوند. شما می توانید انواع میناکاری زیبا که سوغات شهر اصفهان است را در دکان سرا و در کوچه پس کوچه های این بازار آنلاین پیدا و خریداری کنید.
 
۵- گلیم و جاجیم: گلیم و جاجیم های دستبافت ایران نمونه هایی هستند که با نقش های رنگارنگ و هنری تزیین شده اند و برای دکوراسیون داخلی به کار می روند. گلیم و جاجیم های هنر دست هنرمندان جنوب ایران همواره پر طرفدار بوده است.
 
این تنها چند نمونه از سوغات ایران هستند. هر استان ایران هم دارای سوغات خاص خود است که می توانید در سفر خود آنها را خریداری کنید.
اگر زمان کافی برای خرید سوغاتی ندارید، دکان سرا برای شماست تا بتوانید هرچه می خواهید را خریداری کنید یا اگر ایده ای برای خرید سوغات ایران ندارید، ایده بگیرید، به سبد خرید خود اصافه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دسته بندی: سوغات برچسب ها: خرید آنلاین سوغات

0 نظر

ارسال نظر